torsdag 3 februari 2011

hur bra som helst

Hallå ellerrr! jag lever...

Hur bra är inte mitt liv nu haha, först på förmiddagen fick jag massage av Sverre som skulle öva sig på mig och varsegod säger jag då. Sedan blir jag lite orolig om jobb eftersom dom inte ringt ibland så har jag tur och det är fantastiskt. Lenas helsepersonell ringer och frågar om dagvakt imorgon fredag och det är kul att få jobba på lite andra ställen också. Påtal om att vidga sina vyer så ringer hon igen då är det akutfall dom behöver personal på en psykiatrisk/dement avd. på ett sykhjem...
- Nu när jag sitter här med livet i behåll så var det helt okej och jobba med dom också. Om jag ska vara ärlig så hände det inte så mycket dom rökade, gapade och väldigt petiga. Hela helgen har jag fått jobb och med detta flytet så funderar jag på och spela på hästar på lördag...

ja ja ja.. detta händer just nu , ni som saknat mina rader ur mitt händelserika liv.
Nu ska jag smöra fötterna och lägga mig sedan hoppas jag på en häääärlig dröm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.