fredag 18 februari 2011

ja det var ju de

Nu är det enbart 5dar att överleva tills min käre far kommer från sweden!

då blir det mat!!!!!!!!
packning
och så ska han träffa "MISS sara dk" och vi ska kose oss.

28 feb är ett speciellt datum och hemvisiten blir speciell denna gång!

Idag har mitt humör växlat(som vanligt när jag ser dessa fina väggar)
men det har inte påverkat datorn och internet, så varför gnälla egentligen. Jag berättade en episod om tonåren, som ja skäms över..
Jag har aldrig hamnat i bråk men har vart nära och hamna i det eller få en smäll pga stor käft.

"det var en dag år 2004-05 kommer inte ihåg exakt och jag var på privat fest hos en superkille som heter Enez som nu dog påsken 2006 i bilolycka väldigt tragiskt.Tillbaka till festen hos han då. Jag skulle då stå och vänta på min kusin utanför och då går det två tjejer förbi en utlänsk och en rödhårig. Dom fnittra och tittar på mig och skrattar.

Då öppna ja min lilla käft " vad fan är det för fel på er?" Snacka svenska för fan
-URSÄKTA VAD SA DU kommer utlänningen fram ca 1cm nära mitt ansikte.
" då kunde ja åkt på en smäll..." kaxa som vanligt, i slutändan så hamna vi på samma fest då hon öppna käften för att provicera och ja sprang ut där ifrån och skriker Jag allså " jävla rasist" hahahaha ja jo men visst det var den tiden gott folk
ett blandat inlägg om min skit, varsegod

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.