söndag 27 september 2009

upp hånglad!

Denna veckan
har ju som sagt varit stressad både på jobbet och sedan är man grinig o sur hemma: då har man lagt sig o sovit. Kommit på att "oj jag borde tvättat, dammsugit, kollat upp det , träffa linda, promenader osv.

På lördagen var vi på "matfestival" marknad, bondemarknad mitt inne i centrum på karljohan. Ekologiska produkter, mat, godis, frukt; ja massa. Men detta köpte jag, drops emot min heshet (dock mkt socker) o sedan denna söta burk ( bra när man blir sötsugen) provsmaka ju såklart först ;-)

Kvällen gick jag ut med Linda , förfesta med ett annat gäng jag o linda gick till ett nytt gayställe. Riktig bra musik, massa lesbiska, hela stället kryllade med kvinnor i alla åldrar o storlekar. Påtal om ingenting när jag satte mig när vid ett bord. Så kom det fram en kvinna måste jag säga, kort svart hår, ganska snyggt utseende och hånglar upp mig... Herregud jag kom i chock.. haha så blir det när man inte är full på det sättet heller. MEN jag tacka o tog emot, va fan ^^

Och nu är det söndag igen jag och kitty har varit på promenad här i området. På en barnhage som är stor, tror faktiskt det är flera i en. Där fick hon springa i löven, sanden, gräset o lite skogsområde. Jag lekte på lekplatsen jag, gungade o klättra i ställningen. Mysigt med höstfärger men igår var en fantastisk fin höstdag här i oslo. Skinande och värmande sol , lukta god mat med fina höstlöv också. / Vi hörs senare

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.