onsdag 2 september 2009

Onsdagen

Idag har jag hållt på med ansiktsmålning på barnen, bra om man vill låta tiden gå fort och ha kul samtidigt. Förutom, allt gnäll, tjat, dyttning, slå, knuffas you name it.
E. sa till mig " Evelina du är en sådan joledame
öö okej, vad är det? vad gör en sådan dam?
E. svarade " det är en sådan som liker och pynta sig och male i ansikt..
okej, det var snällt sagt E. (tror jag) haha
Hade ett body möte
efter jobbet med herbalife damerna. Om kroppen, hur man får sjukdomar,vaccin,parasiter, svamp Rent ut sagt, hur man får en frisk kropp och får ut all skit. Genom "bankningar på vissa punkter på kroppen" och det gav effekt, låter kanske dumt.
Allså det är sånt man ska hålla på med livet ut som inte alls tar tid, en frisk och bättre hälsa
Vill ni ha det?
återkommer när jag kan mer om det...
/E

1 kommentar:

  1. Det är välling fri från komjölksprotein eftersom det misstänker att Ludvig har mjölkallergi. Hoppas inte men måste ju fortsätta med den maten så länge han är så liten. Ja vi har sparat kvitton på det vi fått köpa på apoteket så de ska allt få höra att de lever.
    :) Vitt är gudomligt vackert. Känns så fridfullt på något sätt. Nu får du nog mer läsare snart för jag länkade dig på min blogg:) Alla andra länkar ju till massa bloggar så tänkte att jag får väl också börja med det då hihi. Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.