lördag 5 september 2009

lördagen

Mötte Linda på stan
och det blir alltid som väntat; shopping.
Hon köpte en kostymkavaj (lång) som satt skitsnyggt, jag såg ut som en clown men men.
Jag var jävligt snygg i mitt diadem då haha ^^
Kvällen vet jag inte än vad den bjuder på , MEN jag har köpt en tjej tidning och choklad så det ska jag njuta av en stund, sedan blir det nog in till byen igen(fotboll idag) så det är nog många på stan. Vad gör ni då?
Dessa stövlarna har jag kollat på förut men tänkt på beroende på priset alla har gått i sånna den sista tiden pga vädret men denna modellen är ny och tar slut fortare. Dessutom är dom handgjorda och tar 3månader och få in igen. Äh, plånboken svider men jag hatar och frysa om fötterna, speciellt i mitt jobb också. Tycker alla borde ha ordentliga vinter/regn /höst stövlar för dom håller i flera år. 1100kr
Gina tricot diadem som det stod evelina på ^^

Min älsklingstjej som har fixat lördagsfrillan ^^



1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.