måndag 14 september 2009

en vanlig månad

Här är allt i sin ordning!
en vanlig måndag innebär ; jobb, tjata, promenader, diska, äta och sova you know.
En vinkväll/shotkväll att minnas i lördags men fick konsekvent för det i söndags, så död har jag inte vart på ett tag och illamående som aldrig gick över. Det höll i sig idag på jobbet också så jag bara "var" på jobb.

Dagens nytta: Vårat avdelningsmöte är alltid bra och ha.
Nu på kvällen har jag gått ut med alla tidning och flaskor som har legat där i antal månader. Fick även för mig och städa av toaletten ordentligt och grundligt, är f*N bra på det allså, fresh!
Dagens dåliga är : att tvättmaskinen har förstört min bh och byglarna är borta , good or not. Plus att en av byglarna har kommit In i maskinen MEN TACK LIXSOM FÖR UTGIFTER. Tur att jag har min far och fråga ; det ska gå ändå så nu tvättar jag på egen risk.
Skönhet: Jag sitter med ansiktsmask "fuktighetsmask" som är underbar, love it. Kittys naglar ska klippas innan läggdags , egentligen behöver hon bada innan hemresan.
Hösten: Det som jag älskar med hösten är att det är så mycket mysigare och tända ljus på kvällarna. Mitt vanligljus från kroatsien är dags och använda, hehe Såklart har man ljus ifrån ikea också. Det som alltid kommer med i kundkorgen. Solljuset är så fint på hösten också och sen speglas det fint i alla färgglada löv.
Nu har jag inget mer och påpeka, fråga om ni har lust...

2 kommentarer:

  1. hej hej på dej!
    ja jag skrev för ett bra tag sen på fejjan till dej. Men förstod att du inte sett det eftersom du inte svarade :) ja det blev en hel del på ikea, men det är kul :) hur är det med dej då?? allt bra i norge? här flyter allt på som vanligt iaf.. samma gråa vardag som alltid.
    pussokram ida

    SvaraRadera
  2. Halloj =) Ja jobbar på kaffebränneriet på Frogner, i hördet mittemot nordea.. stort kaffebränneri, ja gärna kom in o ta en köpp :) kan inte lova att ja är vid medvetande bara, ja är sjutk inne i kassan och allt, försöker läta mig deras komplicerade system, haha. :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.