tisdag 22 september 2009

stressen har kommit

Hatar och stressa men nu har det varit hektiskt några dar!
sverige visiten 16-20sept, ibland fungerar det o vara alla till lags, bara man är effektiv o det var jag på ett sätt. En del av det praktiska o tråkiga som kom i sista minuten..Ledighet kallar jag det

- Tillbaka på måndagen och det var bra, först var jag på en kurs "oro" Min oro för ett barn, InTE oroliga barn, problem barn eller nåt sånt. Väldig intressant o nyttigt och använda i framtiden , just nu i arbetet. Ett bra verktyg i sin arbetsplats behövs alltid, även i vardagen ;-)
- Tisdagen har det vart fotografering för våra barn men Herregud va det är mycket , tror aldrig jag stressat såhär mycket på en dag förut. Vakna, gick på jobbet , glämde nyckeln och de andra "vikarerna" också så då blev det lite kaos.
- Jag stressa upp mig för att fotograferingen gick så långsamt plus att vi fick vara sist, betyder att man måste hålla alla barna rena längst. "Nå er dere rena o pena, får se på er" Vi må vaske dere i ansiktet" Ikke spis yoghurt nå, må sitte sånn i så fall" hahaha. Ikke tusch på händer eller ansikt, pass på kjolen og" Ta bort snoret, usch" Ni förstår... haha
Jobbat 2tim extra, så hem, käka förberedd middag, sov lite, ut med kitty, buss o tåg Igen På jobb igen. Nu ska man sova.. Länge, längre kanske..

2 kommentarer:

  1. oj sicket kaos! haha. vad bra du är på norska!!

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med stress.
    Jag hinner varken med det jag måste eller det jag vill.....

    Saknar dig!
    Puss!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.