onsdag 10 maj 2017

Idag mår jag lite bättre
Vivvi ringde o väckte mig kl 0915 så var lika bra att jag gick upp. "Jag skulle kolla om du levde" jag har varit hos dom hela helgen plus en extra natt.

Det värker i mina ben idag. Jag ska ju cykla viken runt 25maj o jag som trodde kristihimmeldagen var i juni 😂
Blanda ihop det med nationaldagen antagligen. Så nu fick jag panik- måste träna. Så pappa pushar mig nu. Puh. Jag som har en lägenhet som ska målas med... shit. Aja. En   sak   åt  gången. Får jag intala nig.

Jaja. Får inte sätta mig ner för länge idag för jag känner tröttheten. Hur kan jag bli helt slut. Jag slappnar väl av 100% nu.
Yeahyeah... äta o träna idag så ska jag nog gå mot ett bättre sinneslag. Sinnesro.

#kampenmotpysiskohälsa

Jag erkänner detta för mig själv men också offentligt. Tror det är viktigt. 🙂😶😏😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.