söndag 14 maj 2017

När jag läser detta

Ifrån 2014...
Ja det är och har varit tufft. Och jag speglas av det som varit även om jag jobbat mycket med personlig utveckling.

Det är känslor, samhällspåverkan o deprimerade känslor som kommer o går.

Det är viktigt att läsa o förstå. Det enda jag vill är att prata öppet om psykisk ohälsa. För det är extremt viktigt. Det är ett mörkertal. Jag har haft min pappa i alla lägwn och det tror jag har hjälpt mig mycket. Samtidigt som jag har bra grundstenar o vänner.

Många som inte har det som jag har och det är fruktansvärt att samhället bara ignorerar problemet. Vårdplatser eller vårdalternativ. Finns människor som utbildar sig inom allt inom hälsa. Se helheten, för alla människor behöver inte samma vård. Korkat av samhället att inte ha olika terapeut behandlingar/ friskvårds behandlingar som finns. Alltså remisser.

Går o prata om detta i evighet:  att förvandla världen 😉


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.