fredag 12 maj 2017

 Lille tristan lämnade jordelivet idag 😢😔
Lider med Sara eftersom jag trodde jag skulle få ta det beslutet i torsdags men vågar inte ta ut något i förskott. Eftersom kitty behöver opereras.
Ja djuren, hunden är din bästa vän o det är så mycket som bara helt plötsligt är borta. Promenaderna, rutinerna, myset, tassandet, lekandet och ja helheten i sällskapet. Du har någon att säga godmorgon till.

Den dagen det blir så för mig:  ja jag tror jag kommer hamna i chock också. O känna en stor tomhet. En konstig vardag.
Nog skrivet om eländet. Mitt hår som nu är nästan mitt eget är jag så nöjd över. Jag tvättar det helt narurligt - inga tillsatser. Bikarbonat tvätt med äpplecidervinäger. Nördigt-  iknow 👊😜😊 men så bra för miljön o ditt hår. Tar dock tid - 8veckor typ.

Älskar david hellenius ikväll 😂  och myser med vovvarna också. Ciaoooo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.