lördag 13 maj 2017

Älskar träd o mystik

Natten är här
Jag är uppe sent.
Jag borde vara dödstrött.
Grät en skvätt förut men känns som mitt system är avstängt. Orkar inte lägga energi på det. I morgon eller idag om ett par timmar ska vi ut o cykla ett par mille. Jag o farsan.

O sedan spinning inbokat på söndag✌
Skönt med semester o ta det som det kommer. Jag o vivvi var på deras vind idag. Vi tog fram kuddar till deras husvagn som vi målat blåååå. Jättefin 🤗 Sedan hittade jag örhängen som jag ville ha o ett par fat...rena loppisen.
Sen ville vivvi rensa så vi fick ihop en full slängsäck o en kartong sedan en kartong till att skänka. Jag tror vi båda tkt det var skönt att koncentrera sig på annat. Lite mindfulness faktiskt, när man bara är i stunden i saken o kollar på saken värderar om den är önskbar hos någon annan eller inte.  Ja det var en nyttig dag. Det går vara nyttig på olika sätt. 😎😉

Jag blev trött nu, är väl terapi för mig att skriva samma för dom som läser eller löser korsord innan sängdags. Trötta ut hjärnan o det är lika skönt att "tömma" den 😘

Tömma hjärnan:  skriva av sig, träna högintensivt, lyssna på podcast, meditation, reflektera kreativt. Det är mina alternativ.

Andas. Positiva tankar. Andas. Somna. Typ.. jag gör ett försök. Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.