söndag 9 april 2017

Crazy week


Jag har varit orolig för kitty började någongång förra veckan. Så jag isolerade mig o tänkte det värsta. Vågar inte helt o hållet hoppa högt än.  Men det var bakterier i urinen - alltså urinvägsinfektion. Så nu får hon medicin 3ggr /dag o öronproppar o smärtstillande. Så är lite hemtjänst här hemma. Lite pyssel. Om en vecka så hoppas jag det är borta.  Tacksamma liv.
 O pappas sambo fixade håret, hos min kusin som är så.duktig med skapande
 Fredag. Sol o underbart var det. Fram till kl 14:53 då det som ingen vill veta av hände. Terrordåd. Finns inga ord..Våra känslor räcker. Allt blir tungt nu framöver men samtidigt så måste livet fortsätta.
 En skalbagge såg jag idag...i solen...jag tror på betydelse.
 O idag har jag enbart...nästan...bara följt nyhetssändningar. Nu ska jag sova o vakna upp till en ny underbar dag- har jag bestämt.

Även om mitt handfat fortfarande inte är bytt. Eller att mitt hem är stökigt så kände jag tacksamhet när jag vred om nycklarna i låset o öppnade dörren o gick in. Då kände jag värme o hopp. Trygghet. O det önskar jag alla även terroristerna att dom får, trygghet i sig själva o med sina nära. Allt för mig...godnatt med kärlek! Till er...cyberworld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.