torsdag 13 oktober 2016

om 10år

Då kan det vara kul att läsa denna blogg igen.
Jag och Sanna läste gamla inlägg i Barcelona och jäklar vad vi skrattade, men jag bloggade mer då innan Facebook. Det var kul, och om inte annat så blir det att jag färskar upp minnet, om 10år.

Så just nu så rensar jag i min lägenhet och jag tycker inte jag gjort annat sen 6månader tillbaka, hur mycket kan en etta innehålla? Jag har kommit en bra bit påväg när det gäller mina papper osv, det ligger en hög i köket som väntar...  ;-)
Jag hoppas drömmen slår in att jag kan flytta till något större, med balkong och tvättmaskin...även om jag ogillar att diska så är en tvättmaskin mer värdefullt för mig (hej lat) Har ju tvättstuga eller brygghus som farmor säger i andra huset och jag bor på tredje våning.
Just nu med en stukad fot så...orkar jag inte ens tänka på att gå ner och tvätta

Det är det jag vill & ett fast jobb.
Och jag tänker att om jag börjar packa, så kommer det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.