torsdag 20 oktober 2016

fucking happiness

Jag får be om ursäkt för att det bara blir googlade bilder här, men jag har inte duschat på flera dagar o gjorde en turkdusch idag med deo. Det fungerar det med, men ska bli skönt med en dusch sen
Min matta hänger på torr i duschen, känns jobbigt, den luktar indisk affär, fick för mig att tvätta den i duschen igår (borde ha prioriterat mig själv) eftersom jag ska ha fika gäster här på fredag. Därför känns duschen jobbig men det är väl en ursäkt.

Jag ville så gärna haft detta jobb jag sökte, men visste att det skulle stressa upp mig med allt som hade varit tvunget att klaffa, så när jag ser på det i efterhand, så förstår jag varför det blev ett nej. Även om jag verkligen var värd den tjänsten. MEN vi får se hur jag ska komma ifrån denna håla, innan jag ruttnar bort. Skämt o sido, eller nej..
Det finns väl en del att vara glad över ;-) Nu är kl 00.03 och min pappas födelsedag är här
och jag måste lägga mig för jag ska hämta farmor tidigt. jaja, dusch ja...haha
whatever. GOD NATTENS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.