måndag 24 oktober 2016

nya tag

Varför inte dela med sig av världens coolaste sköldpadda? Trine heter hon. Jag och Vivvi tittade på henne med stora ögonen när hon åt salladen. Och jag är fotografen.
Precis som vi aldrig sett något liknande, undra vad hon tänkte om oss haha, detta var inte nu, utan i somras.

Idag var jag uttråkad och trött. Jag är inne i en deprimerad period som kommer och går. Det är ju så livet är också, upp och ner...Mitt liv är så och varit så. Det är så tråkigt att både läsa om det och skriva om det..
Såå Jag har något annat att skriva om, jag sökte jobb på myrorna. Försent. Jag hoppas det kommer fram och att dom läser Cv:et. Eftersom förra jobbet fick ett nej så försöker jag ta detta med en nypa salt. Det vore ändå nice med ett jobb, så jag får rutiner och utmaningar.

Livet nu, med strötider, är ju inte min grej. Blir rastlös, deppig och känner mig som en pensionär och jag är en person som ska vara med människor och göra det jag är bra på: att umgås, småprata och ge omtanke och inspiration.
Life will guide me...sleep tight...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.