tisdag 18 oktober 2016

Natten är looovly

Alltså hur sant är inte detta då? Håller ni inte med? Hur ofta vill vi inte gå tillbaka?
Det är vad jag behövde läsa, en natt som denna. Jag är så löjligt glad att det händer saker och poppar upp människor och händelser som är glatt. Okej kanske några få grejer som är mindre roliga, men överlag så är jag tacksam för att vinden vänder. Min vind, är åt alla håll och har alltid varit turbulent annars. Jag har lite is i magen över jobben men annars så hoppas jag på det bästa, jag litar på att det bästa alltid händer. Det som händer det händer
It is that it is
Saknar min morran
som är med mig i alla väder, Sannizle haha!!

Det har hänt mycket ändå, i den hålan jag bott i...måste jag erkänna
... det tar vi en annan dag. Nattiizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.