torsdag 6 januari 2011

mitt i natta

Kära susanna, saknar och tänker på dig!
hoppas du mår bra, njuter av livet i borås och tar vara på dig själv fina vän..
20år och fortfarande galna! hehe
högstadiegänget ;-)
Karin hoppas verkligen du börjat året bra, satsar på fina månader och nya härliga tider med dina nära&kära. tänker på dig

-underbara-
söta ljunkan som lever loppan där hemma, var rädd om dig!
Åsa, "ögon som glittrar läppar som vill mer" haha.
Glädjande du helt fantastisk härlig människa!!


sandra; det är till och från med oss.
Ändå är det desamma när vi hörs av och umgås.
Ingen skillnad så du vet!




FetSaknar mina söta vänner

gullejenta sänna

Ni ska veta att jag saknar er massa, den där vardagen ihop, fester och mysstunder.
Träning, shoppingrunda och sommarens härligheter...
Det är just det att bara komma över på en fika, mötas i stan eller komma och hälsa på varandra utan 5tim bilkörning/buss/tåg.



Kanske förstår hur jag menar ?





Jag tänker på er andra också för det är så många vänner i sverige och nu här i oslo som jag vill ha kontakt med. Sedan inte tappa så mycket kontakt, tyvärr blir det väl lite så och jag får väl bara inse att det är så vuxenlivet är.





Nytt år och massa roligheter med er där, här, hit och dit massa skoj ska jag göra och njuta av stunderna här och nu. Ta vara på tiden, men nu ser jag verkligen framemot våren :-)


Nu kanske jag ska lägga mig för jag har plockat , rensat och gått igenom mitt rum. Städat , tvättat och ja sånt tråkigt som vi må göra..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.