onsdag 12 januari 2011

Hej kära du
Här ligger jag i min säng nyduschad och klaar, för att sova naturligtvis och för all del känner jag en stor torrhet i ögonen precis som sandkorn i ögonen. MEN... självförvållat.

Jag fick mig en tom tanke, en tanke som jag haft länge i hela mitt liv. Det låter kanske konstigt för ibland kommer en känsla till mig att jag känner mig tom, jag är inte jag, jag ser mig själv; evelina utifrån. Att jag står här med ett utseende som inte är jag för jag är svävande. Jag är inte här i denna kroppen, utanför kroppen Eller låter det brutalt oroväckande ? hehe..

-Och nu kommer kanske någon påstå att jag ska till psyket vilket jag kan förstå att någon Kanske tycker ...

Sjuk känsla, är det ingen som fått samma?
Det här att drömma om döda människor hela tiden, vad tänker jag på dagarna till ända?
Försöker i allafall tänka så lite som möjligt på döden, kanske beror på att jag förlorat närakära. Vad vet jag..
Nu ska jag babbla vidare i drömmarnas värld och önska er en Godnatt och en vacker morgon!
ciao..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.