måndag 17 januari 2011

allt ja kräver är ett svar...

Jag undrar om du vågar bygga på nåt nytt?
Vågar vara här och nu?
Kunna ge och ta och öppna dig som jag?

Vågar bygga på nåt nytt är jag alltid öppen för när det gäller mig själv just nu här och nu ;-) Jag har mod att båda bryta och bygga igen, livet är ju så då. När det gäller att ge och ta så är jag väldigt duktig på att ge 120%av mig själv men tycker inte alltid att jag får det tillbaka. Det gör ingenting och inget jag tänker över, lägger energi på. En eller flera människor som inte kan ge utan bara tar dom rensar jag ur mitt "nettverk" och det tycker jag alla borde fundera på.

Vilka är hos dig till 120% när du har det gott och ont?
Det ska inte bara gå en väg , inte heller att dem bara ska finnas när det är något sårbart, ont och ledsamt utan i det goda stunderna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.