tisdag 25 januari 2011

min dag

svängande humör.. behöver jag säga mer egentligen tillslut kom ja till skolan plugga anatomi med sverre. Sverre förhörde mig på skelettet och ja var ganska duktig må ja si.
Vi avsluta med massage, lyx mitt ibörjan av veckan och nu ska vi ha det varje vecka 1gång för att öva, få in tekniken och samtidigt råplugga anatomi.

Jag kommer hem, börjar rensa avloppet som då var jättemysigt. Vem orkar vänta på att saker ska bli gjort?
Inte jag, för hur svårt kan det vara: kanske lite
Vad krävs av dig?
Din motivation, tanke att det går bra nu fixar, vi får snurra på tankarna.
Mitt mål är nu och lösa elproblem.. hahaha Jomenvisst.

Pricket över i:et så knackar det på dörren och en man står det och är ifrån tv-licensen Nrk, då är frågan Kan Evelina ljuga facetoface?
- Nej, tyvärr folket nu tappa jag poäng. Kasst, pappa är besviken också typiskt. Seriöst, ljuger alla om det? Vad är det som är fel med det?
Avslutade natten med mordkommitionen, rejseholdet (dansk) Skit bra. nr10 avsnitt 29-30 för er som gillar kriminalare.
God natt nu, önskar alla fina själar där ute en underbar onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.