måndag 24 januari 2011

amazing night

Fantastiskt, ännu en gång blir jag förbannad innan läggdags det är så härligt när hjärtat är utanför kroppen och jag öser ur mig svordomar för mig själv...
Ni vet den gången du inbillar dig att en hjärtinfarkt är nära så arg kan jag bli.

Jag knäcker extra som kock också, bjuder sara på middag så slänger hon sina pengar på bordet
- ne men oj tack, dricks we like it snåla jävla svenskar!

Kära söta linda blev av med väskan på bussresan Hur det gick till vet ingen? Bara hennes för att understryka det, med allt som en tjej älskar och som vi har som ett "måste" i vardagslivet. Tamponger, smink och p-piller för att brösten ska svullna upp.. nene
Klagomål är självklart in i box på gobybus. Nu är ni nyfikna på hur det låter?
Jag avslutade det med " Jag ska ha pengarna tillbaka det är det minsta ni kan göra och kanske chauffören kan gå ner tre trappsteg för att öka säkerheten i bagageutrymmet
(går ju så jävla bra och ta en cigg menar jag) Tydligen skjer det imellanåt och är vanligt, men vad i helvete kan ni göra för att hindra det då? Pricken över i:et så var det min resväska också ifrån Dior som ja köpte för mina skattepengar. Daah!

Ja någon som hört Inna, trance music? Härlig rytm and its amazing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.