måndag 24 januari 2011

ajajaj knapert

Nu är det inte många korvören tills lönen kommer.
Fast jag har ju sagt till mig själv " ja ska inte gnälla om pengar" Så glöm det ja sa.
Sara rökar ju inne så mina kläder stiiinker smoke och vem har lust och tvätta när ja precis gjort det och fått kläderna torra, haft trångt i hallen och slått mig på tvättstället..
Inte så jättekul, inte så jättefrestande heller!

NI, WALLANDER KVÄLL IKVÄLL... ELLER INATT , NU.
Fast nu smet jag från samtalsämnet, ja skulle komma till något för det är meningen med detta inlägget för en gång skull.
Jag sa till Milla - Kommer du ihåg när vi åkte minibussen utan airkondition och vilken nackspärr vi fick av att sitta i den bussen flera timmar? Hur hungriga vi var , för att han guiden sa "big hunger is good hunger"
Milla sa: "Ja sa till Per, kanske vi skulle ta en sådan resa ihop snart igen? Per åsikt: DÅ FÅR DET FAN INTE VARA SÅNT GNÄLL.

Men & kvinner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.