måndag 30 oktober 2017

Typiskt

Veckan börjar med vackert höstväder, fyra maskiner tvätt och så ska jag börja jobba kl 16. Nu börjar jag bli låg o trött. Jag har lyckats vända dygnet så jag somnar kanske vid 02. Imorgon ska jag upp kl 5 isch. Så då måste jag verkligen däcka kl 22 när jag är hemma. Wish me goodluck. Samtidigt så jobbade jag dag när jag hade sovit 3,5timme...i lördags. Allt går. Människan o kroppen är faktiskt otroligt starka. Vi klarar av så mycket, mycket handlar också om pannben.

Tänk att vi spenderar så mycket tid på jobb, både i tanken och i handling. Jag har lagt så mycket tankekraft på att känna mig okej med allt. Det är mycket i det "accepterandet" att jag accepterar att det är okej. Jag tror att snart sker det något med positiva vibbar. Jag tror också på att om några år kan jag se tillbaka o tänka:  " Det var nog nyttigt för mig, just då" Jag hoppas att väntan o inkännandet har varit värt det. Det måste vara så.

Även om hårt slit sker i tanken så visas det, eller? Jaja... tankelådan fortsätter snart. Glad vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.