onsdag 1 november 2017

Radio podd

Utkletat smink o utan BH, det är alltså en ledig dag. SÅ SKÖNT ATT JAG SOMNADE 22.30 IGÅR. AlltsÅ shit vad skönt det var.
Lyssnar på radion, p4, en kvinnlig forskare/läkare/vetenskapskvinna...som tagit flygcertifikart, flytt ifrån Irak. Just nu pratar dom hur framtiden kommer bli. Att dom som föds idag kommer lätt bli 120år o att vi om 100år kommer skratta åt att vi gick till doktorn. Jag hoppas då att jag blir 129år o får uppleva detta. 😂 Ja men seriöst, hur tror du framtiden kommer bli? Jag tror familjerna kommer se olika ut, kärnfamiljen dör ut. Vi blir mer fria, reser mer o är flexibla med hur vi lever livet. Kommer bli mer tekniskt, annars att forskningen kommer komma framåt.
Jag hoppas att det kommer bli att kvinnan blir stark. Där är nyckeln till att världen kommer bli bättre✋ rösta FI 😂 Puss haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.