söndag 12 november 2017

Fars dag


Min kära, älskade pappa
Han har bara blivit bättre med åren o det är jag tacksam för. Tänk o vara på samma ställe mentalt hela livet? Vi behöver förändringar i livet för att uppnå välmående. Det ska gå med oss längs vägen...
Pappa är som han är. Han är rak, ärlig o väldigt snäll. Humör och humor. 😅
Jag hoppas att jag får ha honom med i livet ett tag till. Såklart blir det så.
Tålamod behöver båda vi jobba med. Han tycker alltid att det går skynda mer. När jag var på toa " hur lång tid tar du på dig, skynda dig nu. - ja men jag har mens, det tar tid då. "Din mens ja, den har du jämt" 😂😂😂

Det kan vissa tro. Pms har jag både före o under tiden.. så ja. Två veckor per månad. Lucky me. Thats my life.

Nu ska vi se vad jag drömmer om inatt...kl är snart 02.30 Sjukt. Nattis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.