tisdag 24 oktober 2017

Energi

Trots höstmörkret
Så fick jag energin påfylld när Åsa o Evelina kom o knackade på. Så kul. Ett roligt dygn hade vi. Vänner är viktigt. Jag sätter mer pris på vänner än något annat.
What about us?

Vi kan stötta varandra, dela känslor men också byta tankegångar. Jag har vänner som är så olika. Vilket jag älskar. Alla är lyhörda. Fina är dom. Jag har kollat upp deras horoskop 😂🤘för att vara på min vakt. Ne, men det är intressant o se vilka personligheter jag har runt mig och hur det kommer sig att jag uppfattar dom olika. Det är dom egentligen inte men det vet dom inte än. 😂 för vi människor har alltid mer gemensamt än vad vi tror. Måste gräva lite djupare bara... jaja. En intressant research jag gjort.

Förövrigt!
Jag blir frustrerad på mig själv. Det är bara jag som lider utav allt jag har inombords. Så mycket som jag behöver leva ut. Jag har fokus på skit ekonomin nu. Kämpar vidare med livet. Varför valde jag detta livet tänker jag ofta? Det måste vara för att utmana livets normer...
Men...det skriver jag om en annan dag
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.