tisdag 8 november 2016

Just nu

Det hade varit gött med en eller fyra rostade mackor nu ;-)
Vad kan jag småäta i natt, groddar? svamp? gul lök ? det är rätt bra att aldrig köpa hem kakor eller dylikt. Jag gillar inte att baka bara för att...
Det är faktiskt så att jag är överkänslig emot gluten, mår hundra ggr bättre utan, det går inte att förklara hur det känns. Kroppen mår bra, orkar mer, men också mentalt bättre
Aja vem bryr sig om femhundra år, ingen, tror ni jorden finns då? På tal om annat..

Och på tal om annat så fick jag ett trevligt samtal idag, som gäller jobb (och inte det jag skrev om sist) Så jag ska ta ett beslut snart, blir bra tror jag.
Det viktigaste är nuet, sägs det och just nu känns det bra.

Så dagen har gått bra och lätt, ska fixa imorgon för sedan kommer Åsa på besök hos mig på onsdag. Tråkigt med snö och istid bara men vi ska umgås och det är det viktigaste.
Kommer verkligen uppskatta att ha Åsa på besök, mysigt!! Året kunde inte sluta bättre, många fina möten sen i mitten av detta året.

Sara, Cissi, Matilda , Sanna och Åsa (min morbror kom förbi och fikade)
sedan har jag hälsat på Linda och Sandra när hon varit här hemma. Jag är nöjd nu. Nu kan nya året börja...När vi tänker tillbaka och speciellt jag, då har jag gjort en hel del faktiskt som jag är nöjd och glad för. Jag har lätt för att bli kritisk och tänka framåt/bakåt och livets svåra utmaning är nuet och ett sinne som är i harmoni.

Nu är det dags för sömn

Veckan har startat bra
Söndags: spinning
Måndag: easyline med Erica
Tisdag imorgon: spinning med pulsband bokat
Onsdag: Ska jag yoga tänkte jag, om jag inte börjar jobba förrän kl 13
ÅSA KOMMER
Veckans todolist - Avslutas med Åsis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.