lördag 5 november 2016

första snön har kommit

Bild ifrån Oslo i onsdags, höst men vinter i luften och idag, hemma hos mig ikväll kom snön
Rätt mysigt med första snön förutom stormen, men kitty älskade snön!
Jag har egentligen inget speciellt att skriva, Charlie kom förbi och snabb fika spontant så det var fettnice (som ungdomarna säger nu) haha!

Ett par feta dagar i Oslo asså, så kul att Sara fixade en hårförändring och shoppade på sin födelsedag
Det var kul att se förändringen, älskar sådant! Göra om person program skulle passa mig bra, tycker jag har känsla för sådant ;-) utan att skryta

Se så snyggt det blev och det har jag sagt länge, tänk om man hade dom käkbenen!!
Skitsnyggt med en sådan tuff frisyr till detta ansiktet, så kul att hon vågade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.