fredag 11 november 2016

Härliga dagar



TACK MIN VÄN

Åsa, min fina vän, tyvärr ses vi väldigt sällan men när vi ses så känns det som igår och det är ju det viktigaste. Jag är verkligen tacksam för vänskapen. Varje vän jag har, har jag en unik relation till och det är inte alla som har. TACK
Onsdag till fredag så har Åsa varit mitt sällskap och humöret har varit på topp (såklart) och vi båda uppskattade varandras sällskap. Jag fick prova guldmasken, 24 karat guld i mitt ansikte och det var lyx på hög nivå så nu beställde jag hem den och en annan mask som man använder som primer/ leave n mask...
Spännande, men vi är så värda de bästa: glöm aldrig det!

Kitty är van att ha mig för mig själv och dela allt med mig 50/50 så nu tog hon "tillbaka" sin plats i soffan, snuttan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.