söndag 6 november 2016

Blandad text mitt i natten

White Lion - Little Child
Den sjöng min kusin Daniela för mig, sista kvällen och kvällar före det...
O texten som hon sjöng för mig då (på sitt rum) den har en helt annan betydelse nu
Jag önskar jag kunde "räddat" henne och få bort hennes rädslor för livet (saknar henne så mycket)
att jag kunde gjort mer...
- Att vi hade kunnat leva tillsammans i denna värld.
Ja, det är alla helgon dag och vi tänker på våra nära och kära. Jag tänker på många men Daniela är min tanke precis nu.

Eller när vi satt i bilen och sjöng med i Jan Johansens låt "se på mig" hahaha
- sååå se på mig...
Herregud, men hans röst är ju hes och sexig så det måste varit de vi fastnade för
Vilka schlager kungar vi växte upp med, Tommy Nilsson, Per Gessle och Jan Johansen

Påtal om alla helgon och det som hör till...

Så jävla kul, att min pappa som drömde om en entrecote som var en köttbomb som kom ifrån rymden som utomjording hahahahaha. Han var seriös när han berättade det också. Jag tror dom ser på för mycket film. Jag drömmer i alla fall om riktiga lik, som jag hittar i Ån, men det är kanske inte så normalt det heller...speciellt när dom inte har några huvuden.

jajaja lite text ifrån mig ;- ) Good night ladies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.