onsdag 9 november 2016

Filosof år

Det blir mycket text nu på denna bloggen men jag är inne i en text period eller så beror det på att jag inte har en bra kamera i mobilen. Förr så tog jag bilder med riktig kamera, ni vet ;-)
Idag vet i sjutton vart tiden tar vägen, sitter för mycket tror jag, men ändå inte.

Det är samma som pappa har en vision om att han och även jag ska ha fotoalbum, som man kan titta i när man blir gammal... samma som bloggen då, sitta och läsa den? Tror ni dom stora bloggarna kommer göra det, eller försvinner allt sen?

Mina morgondagar
Promenad med kitty 20-30min
Frukost som består av äggröra, sedan helst dricka kaffe i lugn och ro..
Sedan tar det en stund innan jag kommer igång, måste oftast bajsa efter kaffeintaget haha. Tradition!!
Om jag jobbar, så hinner jag oftast med en halv kopp kaffe och inte bajsa men lite smink på facet och sedan är jag i sista minuten ut genom dörren. Allt pga att jag sover för länge och som grunnar sig i att jag lägger mig för sent.

Kollade på paradis hotell, deras ordförråd innehåller Fuck i alla meningar och kombinationer och istället för att säga "han hugger mig i ryggen" "han knullar mig i ryggen lixsom" - Hur går det till, undrar jag? Vore rätt kul att umgås med en tonåring i veckan och se hur långt mitt tålamod räcker?
Troligen i 12 timmar :-)

USA VALET är i natt och blir det en kvinnlig eller en tupp? haha
Självklart hejar jag på kvinnan
Ska veeerkligen sova nu, jobb imorgon
OCH ÅSA KOMMER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.