fredag 24 september 2010

Härligt

Dagens göra

dugnad som det så fint heter på norska som dom gör 3ggr per år städar upp där dom bor eller jobbar. Just nu gällde det våran bakgård, som sett förjävli ut även trapphuset. Min uppg blev att skura väggarna, härligt rent, doftande och känslan. Ni förstår mig kvinnor? ;-)

Promenad med Sara och tristan. Sara är ett väldigt fint namn och mitt andranamn och också Sara som person, min hundvännina från danmark är riktigt trevlig också. En fin människa som är värd en strålande framtid med massa skojsigheter, en person som jag tagit rätt in i hjärtat. Härlig vän, vännina på alla vis verkligen.

skrivit mail, och hela internet har krånglat för mig idag.
Fast idag är en ny dag och det fungerar. FÖÖÖÖRRRR DET ÄÄÄR FREDAAAG JO DET ÄR FREDAG TJALALALALAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.