måndag 6 september 2010

diverse

God dagens goa härliga er! någonstanns där ute...
är det någon där ute som rensat en brunn förut? Jo, JAG. Konstigt nog visste jag ju att det skulle vara ...sliskigt men ändå måste jag titta på det och få kvälningar.
Är det någon som sovit bort hela dagen och Egentligen tänkt och göra massor?
Jo jag. Hade en känsla av att min mob skulle ringa så satte den på ljudlöst och på alarm men ja ni förstår..
Och är det någon som är mer effektiv under stress, tidbrist? Jo jag. Har tvättat, diskat, plockat och lagt kläder iordning. Nu blir det matlagning och dammsugning och Hänga ny tvätt :-) Dä ni! Promenad med kitty också, SEN JOBB.
Back to business..

1 kommentar:

  1. Lät som ett moro jobb det där med å rensa en brunn =D Själv har man staplat kvikklunch kex halva eftermiddagen/kvällen =D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.