måndag 20 september 2010

Endless Emotion - Rainforest Over 1,854741 Viewings Ken Davis Internatio...

Jag vill leva lycklig för att jag är jag.

nu denna helgen har jag varit i skolan och det var lika lärorikt,spännande och roligt som första. Denna helgen innehöll det stresshantering och kommúnikation även yoga. Fredagen började med yoga på eftermiddagen, avslappning, strechning,vridningar och rörelser långsamma.

Lördagen inledde två kvinnor från sverige föreläsning om stresshantering, vilket var inspirerande till max. Övningar i grupp eller tvåotvå, vilket var väldigt kul och jag förstod mer o mer vad det handlr om. Även söndagen var det mycket arbete om kroppen, hjärnan,tankar och vad det gör med våran kropp.

Och för att jag ska kunna hjälpa andra så måste jag hitta till den balansen själv, för alla behöver balans i hjärna, sitt inre och kroppen. Det är de jag lär mig. " stress kommer för att du stressar för mkt" haha. Det handlar om att du ska ha kontakt med dig själv, stress hänger ihop med obalans i hjärnan. Den behövs städas imellanåt, jättesvårt men det går och nu ska jag se ljust på framtiden.

Mål i livet är viktigt. Posetivt tänkande ger resultat. Ändrad livsstil kommer inifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.