onsdag 8 september 2010

anledningen

Vart är alla gentlemen nu förtiden?
Nu ska ja säga en sjuk grej, i helgen på lördag var jag med Cissi på förfest. Det var superkul, förfesten allså. Sedan går vi ut och det var många som gick in,bakom om går ett gäng killar.
- Den ena killen vill prata en tjej, men hon vill inte
Jag: Vad vill du egentligen?
Han: Ne ja vill bara prata
Jag: Men ser det ut som hon Vill prata?!
Han: schlappa daa, unskyld..
Jag: PUST
Då kommer det en kille vid min sida och ska prata svenska och sedan vräker han ur sig
Han: hehehe SLAMPA
nuuu klicka det i mitt huvud lovar jag
Jag: Ursäkta VAD SA DU? pratar du om dig själv eller?
Han: hehehe.. jaa.
Det är inte ens synd om honom allså..Korkhuvud.
Jag: Du kanske inte borde öppna käften om du inte vet vad ordet betyder, och det är inte så lämpigt och passande ord.
Jag och Sara snacka om det igår om generationer.
Dagens ungdomar kan inte uppföra sig.
Tänk förr, farfar och morfar och den generationen och längre bak.
Det var gentlemen som Uppvakta kvinnor med Fint smicker och vad vet jag. Kanske dom sa köns ord till varandra med, Knappast så som det görs idag!!
Det är pinsamt och som min morfar hade sagt: dom ska lära sig veta hut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.