söndag 12 september 2010

före stormen

Vad får dig lugn i själen?


- jag skulle verkligen inte klara mig utan havet, känner en sådan härlig känsla när jag går där. En dragningskraft, en del känner romantik, en del är rädda. Ja det finns många känslor i oss
Tror det flesta känner så?


- Musik är också stimulans, älska och höra på indianmusik när jag var liten det var så man kände sig själv stå på en klippa i ett varmt land någonstanns och se ut över den vackra naturen och höra denna musik.

Härlig känsla.


- Årstiderna har sin charm och jag gillar övergångarna på nåt sätt, får mig och tänka att det närmar sig något nytt.
När ja känner mig lugn, så känner jag mig lycklig inombords och jag får energi.T.ex Om ja har haft en lugn dag, fint väder ute, längtar efter middag och känner ända in i dig själv. "Idag ska ja städa hela lägenheten" och det är inte för att du Måste utan för att du har energin, posetiva glada känslan..
Det hade jag idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.