onsdag 1 juli 2009

Min bästa tid är nu?

Jag säger som en del andra; fy fan va varmt det är!
Jobbet är olidligt och att "jobba" går inte, men igår fick vi vattenspridare och det var skoj för barnen och mig. Huvudet och kroppen fungerar inte i sådan här värme, vi har lixsom ingen sol utan disig himmel med 30grader, Inget regn!
Just nu sitter jag vid internet cafet i närheten där jag bor, ja jag vet, långsam med att skaffa internet. Kanske, kanske inte haha.

I söndags kom det en kvinna och flytta in i de rummet bredvid mig. Hon är ifrån nederländerna och har lärt sig väldig bra norska på bara 3månader. Så jag får prata norska mestadels av dagarna och engelska, hej utlänning nr 1, brytning på svensk,norsk och engelsk haha! NEJDÅ :-)

Veckans händelser:
- Vi är två som bor i lägenheten nu
- Kitty är hemma i sverige hos pappa, betyder att jag är hundfri och har unnat mig en del fritidssysslor som shopping, grillning och cafe.
- Va vid sjön "sognsvann" i måndags med L o T.
- Drack vin & corona på en tisdag kväll, satt i sofienbergsparken
- Fått solsting både jag o barnen
- Fredag är det bursdag hurra hurra till S o M, the twins.
- åka hem till sverige på fredag!! semester....

1 kommentar:

  1. Eve:D det blir lätt party! men åker till spanien i morgon och är borta i 10 dagar, men sedan kan vi festa hur mycket som helst när jhag komemr hem:D Faan evigheter sedan man såg dig nu ju. :)PUSSS

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.