fredag 17 juli 2009

back to the business

Då var det Osloby ett tag !
Semestern: Vad har jag gjort?
Badat? Nej
Solat? Nej - pågrund av skitväder och åskat mer än aldrig förr.
Shoppat? Nja, bara sånt jag behövde och mest rea
Promenerat? ööö till och från taxibilen haha ^^
Sovit (ut) JA
Festat JA
Ätit: JA
Gått upp i vikt? Vågar inte ens tänka..

Det posetiva
Träffat alla mina vänner, de flesta i alla fall och det har varit riktigt trevligt. Umgåtts med en del släkt och kusiner, fikat och drukit mycket 11kaffe hos farmor. Har dock glömt hälften vad jag skulle göra, men gjort det viktigaste och det är att jag har rensat på kläder, handdukar, lakan porslin, barngrejer, som var 20år gamla ungefär. Kastat massa på soptippen, vad man samlar på mig, det är något jag Inte tänker göra mer. Som böcker och skolböcker, bamse-frida-veckorevyn tidningar och gud vet vad.
Negativa
Att det har sett ut som f*n i lägenheten och att min "färga håret grej" blev skit
men nu ska de bli fint väder här i oslo i morgon så man kanske kan få bränna upp sig då? eftersom solen inte kan vara framme oftare och man får en "skönare" solbränna.

Veckan nu
Måndag - första dagen på jobbet
Tisdag - ska få internet
Onsdag tors fre Hoppas jag att jag kan hinna baka, ska visa er sedan hehe! /vi hörs, hoppas ni haft det bra, kommentera gärna och berätta ni som tittar in!! Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.