måndag 20 juli 2009

Cafe på carl berner

Ajjemän här sitter jag nu; med fotsvett , kaffeandedräkt, iskall jucie och har en fönsterplats där jag ser löpande idioter i åtsittande baddräkt typ och alla sorters människofolk. Lyssnar på kiss, heavens on fire "feel my heat" yeah!
Carl berner är fint på sitt sätt men det är som blandning av afrika och östtyskland, både i utseendet och människorna. Svarta men en del är trevliga och sedan har vi den sorten som klär sig som 70tals tyskar. Ja en blandning var/är det !

Kan inte klaga efter första arbetsdagen som har gått väldig fort med få barn , 11 st sammanlagt med 3 avdelningar och inte mindre än 7vuxna. Jag städa av min avdelning och satte en del saker på plats efter en total upponedvänd röra. Men golven är fina efter boningen :-) det var värt det antar jag! Jobb som vanligt och ingen skillnad på nåt.
Får se om vi får internet igång i morgon, då hörs vi, annars på återseende/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.