måndag 6 juli 2009

helgen

Shit det går fort när man har roligt!
för mig och sanna blev det vin (som vanligt) smakade ganska bra så att säga.
En lördag då vi färga mitt hår, men har gjort de igen så nu ska jag färga håret en gång till o hoppas att jag blir nöjd haha.
Lördagen var skitkul, träffade karin ute för en gång skull och jag o sanna sjöng "livet är en fest" på gabriels. Resten behöver vi inte skriva men en kul kväll och fyllematen torkade gott på spisen. Skönt med semester men har inget planerat , bara trista grejer som jag ska göra. Packa, städa, posten, rensa på mina grejer hos mormor, besök av mormor och milla, och födelsedag! Det är iof inga trista grejer Allt men bara de kan bli sol så man får lite färg, vore ju pinsamt annars.
Nu är de nya tag igen, för idag är det måndax! ska in till stan om en stund
hur har ni det då mina vänner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.