tisdag 3 januari 2017

göteborg över nyår


En #tbt bild på mig och Linda, DÅ livet var rynkfritt och roligare.
Jag var hos Linda över nyår, käkade och hade det mysigt först sedan blev det fest och utgång. Vi mötte Ellen och Malin på lou lou och skålade in 2017 året. Varken jag eller Linda hade någon nyårskänsla, kanske inte var många som hade det? Eller hade vi för hög förväntan på dagen? Kan ha vart att vi var ensamma, typ "sitter hemma och förfestar ihop och ser vad som händer känslan" Det kändes som en vanlig utekväll, men det var roligt ute med, men jag föredrar pub-häng och det har väl kommit med åldern ;-)

Tycker även att det är trevligt att vara hemma och ha det mysigt och tjöta.
Jag förstår inte att många tycker det är lika kul att gå ut, flera ggr i månaden till samma ställe. Jag föredrar variation men det gör jag med allt i livet så är väl kanske därför.

HEJDÅ 2016

Året handlade om vänskap, att träffas
Få saker gjort: hälsa på Sanna i Barcelona
Börja ett nytt jobb
Började träna och kände mig i form (tillfället) haha
Kitty tog bort tandsten plus tänder :( stackars liten

HEJ 2017
Önskar fred både i och med mig själv och för bekanta i min omgivning, som leder till gemenskap
Mer glädje
Mer meditation
Balans i kropp och sinne

Vad ska jag ha för mål?
Lägga mig i tid på kvällarna?
Läsa mer böcker?
Jag är helt övertygad om att meditation och mindfullness är nyckeln men även yoga så får bara försöka få in den rutinen...
Vore kul att lära sig något nytt förresten...maybe maybe

Skönt med några lediga dagar nu. Puss och kram cyberworld





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.