tisdag 10 januari 2017

Tjoho imorgon går jag över helt till min nya mobil

Utväxt delux
Ska iallafall klippa mig en dag som passar.. är ju trött som vanligt nu men är väl för att jag inte har bra sov rutiner.
Vill nog ha håret lite ljusare men vill nog vänta lite...klippa en bra bit först o sen vänta en månad o sen färga. Vilka problems haha.
Jag o Kitty har annars varit ute mycket o länge idag på en ledig dag.
Har kommit igång med spinning igen, känns skönt. Så ja det är väl det som hänt.
Skulle träffat en ny vän idag men det blev förhinder...alltid roligt med nya bekantskaper. Hoppas jag
 Är ensamt här, när det gäller just vänner men jag är rätt bekväm på ålderns höst också och är van vid det. Jag kan ju anstränga mig o åka ett par mil. Men sylvia kanske kommer förbi till helgen och mathilda var här igår kväll så är väl bara vanligt gnäll o en offerkofta som kommer fram ibland ;-) Har inga större bekymmer mer än mina hjärnspöken som hälsar på. Livet går ju så i dalar för mig o det får jag acceptera. Hur jag är. Hur jag tänker osv...

Bättre bilder nu iaf med ny mobil. Var på tiden. Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.