torsdag 24 juni 2010

tårtkalas!

Ja veckan har knallat på, som vanligt. I måndags fick vi varsin kaka av föräldrarna till en gutt.
4 marsipan och så denna bärkakan, som jag tog! Linda fick glädjeskutt, "nemen... :-D"

I tisdags hade vi avslutnings tur med 4åringarna. Lagade smoothie och tog med till lekplatsen, hade med fotboll och hopprep. Solen sken, barna plockade blommor och hade det så mysigt






Onsdag: idag skulle 4åringarna också på tur till frognerparken. En stor park/lekplats/statyer/museum. Ja vad vet jag, och jag lagade mat. Köttfärssås och ris med grönsaker


Ikväll har jag gjort diplom till mina arbetskollegor som jag haft i 1år o 2månader. Ska skriva nåt personligt i bak också. Tyckte jag att det är fint och ge, har även bakat en kaka.

Och eftersom barnen inte får spise noe med socker i så är kakan gjord på honung. En sockerkaka, som ska vara god. Hoppas jag!! Jag är så kass på det, bakning allså. Men jag hoppas på en fin dag, sista dag imorgon TORSDAG!













Nu är de back to the blond. Måste leva upp till "dum, svensk blondin" haha.. Ne va egentligen inte meningen och blondera utan en nyans ljusare men enligt pundhuvudet i butiken rekomendera ju detta, för jag hade ju ljustbrunt hår och det skulle ju bli braaa!
efter 2blonderingar och silverschampo så ser det ju faktiskt ganska bra, några gula toner. Har inte bestämt än hur de ska bli, men nu ska det först vara platina blont sen mot hösten är det sling dags :)



Ne nu ska jag fixA inför min sista dag, innan ferie och sverige :-)

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.