lördag 12 juni 2010

inget hygglit!







skriva av mig tänker jag göra nu!
- jag är i sverige IGEN. Åkte bussen, eller vänta Jag skulle åka bussen men den kom till bron i Oslo mitt i rusningstrafiken och bussens motor stannar och han kan inte växla o köra utan att den stannar igen. Och då kommer vi till det norska systemet och rycka in med engång: NEJ.

- hände runt kanske halv 5 tiden och då skulle vi inte få någon ny buss förrän ( vem vet) men halv 6 tiden och då gjorde jag något spontant. Gick av bussen med min packning, sprang ifrån bron , in på centralen och fixa en dyr tågbiljett till trollhättan. Då skulle jag vara där kl 21 15 ist för att vara i gbg kl 21-22tiden och inte komma därifrån förrän på natten. SMART, glömde jag säga att ja är , SNÅL, ne pengar är papper och mat... hehe går det inte leva på luft o vatten?

Blir less på att åka hela tiden även om man gör roliga grejer så skulle det vara MYCKET TREVLIGT OM NÅGON BESÖKTE MIG NÅGONGÅNG. I en relation, vänskap snackar jag om, så gäller det och ge och få tillbaka, 2 st måste hålla vänskapen i liv.. sen om den alltid är stark, det varierar.


-Jag tycker att vill man ha en vänskap och att den ska hålla då ger man inte upp bara utan kompromissar för att göra situationen lättare och inte irriterande... Ärlighet och tillit är viktigt både med partner och vänner, inte nog med att visa respekt och hänsyn, sympati. Orden är många.. och alla är inte eniga med mig. Jag tycker att tänker man klart och tydligt med dom orden i bakhuvudet, så ska det inte uppstå problem och tjafs.


btw: Jag visste inte att victoria silverstedt har ett programm nu också?? Gud vart är media påväg!? någon som sett det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.