torsdag 17 juni 2010

tänk om..

Att tänka om behöver jag göra, lära mig och tänka rätt, hantera tankar. Vad skönt det vore, eller radera bort ett par tankar som kräver stooor del av min vardag. Försöker verkligen och se framåt nu i alla fall och är så glad att jag vet vad jag vill. Att man tar det som det kommer men det är viktigt och planera något och se framemot.
- JAG LÄNGTAR TILL OCH BÖRJA SKOLAN. SÅ SPÄNNANDE OCH SÅ MOTIVERAD.
- Kände mig sådär idag och var inte alls i någon bra form, men äsch Nu ska jag möta Åsa snart och hon får mig på bra humör alltid. Många skratt där, me like. Även träffat Linda idag hon jag bor ihop med, ni vet... haha. Vi ses inte många tim på en vecka, man får ta vara på dom man har!

Någon som gör något kul till midsommar?

1 kommentar:

  1. Inte lätt det där alltså. Men du får nog grepp på det till slut.
    Ha nu en skön helg.
    Kramen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.