lördag 19 juni 2010

förändring

Ja nu var jag less på skiten; så att si!
Ibland behövs det freshas upp, både det yttre och det inre. Nu består det yttre av vänner, familj och det som betyder mest för mig. Såklart är lillan med, kitty. Så vad tycks om detta?
Får också passa på och gratta kungaparet och hurra. Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRAAAA! Äntligen säger jag. Nu har ju inte jag blivit mediaskadat av detta men jag måste erkänna att jag kolla på det och blev rörd av det, väldigt vackert och romantiskt. Nu är det sagt.
Denna lördagskväll tillbringar jag för mig själv, väntar på att Linda ska dra till jobbet så jag kan "låna" hennes dator för att se film. Kanske springa iväg och köpa popcorn eller nåt?
GOD KVÄLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.