torsdag 4 januari 2018

Vardagsgrejs


Idag har jag diskuterat att jag kan t.ex inte städa förrän jag plockat iordning på allt o då kan jag se att "ne jag behöver rensa i detta" eller ne..jag byter till andra gardiner nu när det går mot vår. Så jag kommer aldrig till själva städet. För då ser jag att fönsterkarmen är dammig. Mpste damma. Jag ser allt. Haha. Helt plötsligt. Därför tar sånt emot att göra. Har fortfarande kvar att göra. Då bor jag alltså i en etta😅😥😣

En kompis sa att jag är manisk. Jao... 😂🙈 vågar jag säga emot. Jag sa att "jag vet, det låter sjukt o det är inte normalt"

Dagen började så bra men slutade nu på nattetid med känslostorm. Mer som böljer som kommer, pms pågång antagligen. Here we go again. Imorgon ska bilen lämnas in

Ja...bara massa vardagstråk. Snart blir det annat som förgyller vardagen. Jag är redan så tacksam 🤗


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.