söndag 18 juni 2017

Klockrent

Jag älskar mina tarotkort o min intuition eller kraft som gör att jag drar "rätt" en bekräftelse som bara är 👌

Jag är så tacksam. Eftersom jag gnäller en del så måste jag också både skriva o säga tack, jag är tacksam. Pepp i vardagen. Varva ner, va lite hubbabubba i hjärnan (seg) andas lugnt o fint med magen. Tänk frågan eller rådgivningen som du behöver/ tona in på en annan person om det är till den. Se personen framför dig o be om vägledning för den person. Håll i korthögen, känn in o dra sedan när du känt att nu är den färdigblandad o klar. 🤘💗👌

Lita på din kunskap o kraft.

Pappa har kört vätternrundan o jag är så stolt!
Min pappa ÄR bäst. Ärlig, uppriktig och väldig snäll, hjälpsam och omtänksam. Fin karl. Och upptagen 😂😉😆😘

Tacksam för att pappa finns i mitt liv!
Sätt pris på eran familj, syskon, föräldrar o alla som ni räknar in där. Det är ingen självklarhet. Så kramas, prata och säg förlåt

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.