måndag 5 december 2016

Tacksam



Det ska bli kul med ett nytt år känner jag. Jag har många roliga saker på gång, eftersom min bästa vän, en av dom (så ingen blir avis nu) ska gifta sig i sommar. Jag älskar att fixa och dona och jag älskar detaljer. Känner nästan att jag ska gifta mig själv, så kul är det.

Nu kan jag ju inte avslöja så mycket här, eftersom hon garanterat läser detta, men jag är otroligt fascinerad över hur många resurser jag har som jag inte tänker på dagligen. Ne men ni förstår, vänner och bekanta som jag frågat saker om, som bara "ja men absolut, jag hör av mig"
Det är så roligt, nu har jag ju bara normala och varmhjärtade personer i min omgivning :-) och många rutinerade, på just sånt här.

Det som är mitt problem är att jag vill bestämma och det tror jag kommer ifrån barndomen och pricken över i:et mitt tålamod (ja jag kommer skylla på min tragiska uppväxt som ensambarn) tror ni någon går på det? hahaha skämt och sido, lite roligt att skriva om det här. Så bruden får lite griller i huvudet.

Nu ska jag inte skriva mer, men kommer bli så kul och jag vet att hon kommer uppskatta detta.
Vilket dansband är bäst? Vill gärna få tag på några relativt nya och lite yngre ;-) jeeejee får sova på saken, men min morbrors sambo har ju släkt inom denna branschen så ni ser: allt löser sig !!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.