onsdag 7 december 2016

creative person , yes im alive



16år och var målinriktad och rätt uppkäftig, en osäkerhet som bara ville ha uppmärksamhet! Det är rätt konstigt eftersom i hela mitt liv har jag fått uppmärksamhet ifrån min familj och haft bra vänner omkring mig.

Några få som kommit in en snabbvisit i livet och vänt men jag har fortfarande kontakt med Gryttborn ifrån gymnasiet och Sandra ifrån barnskolan.

By the way så har jag kvar denna Svea tröjan, den har jag sparat, för jag fick låna den av Daniela och hon fick låna något av mig har jag ett vagt minne av. Så vill gärna behålla den, även om den har 10år på nacken ;-) Däremot det solpudret jag har i fejjan: varför sa inte mamma något? eller mina vänner? fyfaan...haha

Den trenden som är nu, när du ska köra counturing (ingen aning hur det stavas engång) i fejset för att få en snygg skuggning/skulptur i ansiktet.. Det ger jag mig inte på, utan lagom är bäst.

Jag skulle egentligen lagt upp en annan bild men hitta den inte, körde på ett säkert kort: gamla bilder, som ger mig bra minnen i alla fall.

Bra minnen ger oss energi!! Dags att skapa nya :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.